пʼятницю, 9 жовтня 2015 р.

3. МОЇ ЛЮБІ КУМПАНИ (Нотатки мого друга Т.Р.)



     Це ґуа́ра, гривастий вовк, нещадна пожирачка виска́ч і чинчі́л, які, сердешні, тільки й можуть що спасатися від неї в глибоких розколинах скель. Восени ці хижаки не аґресивні, ну, цілком як собаки, цікаві, але насторожені і пильно стежать за кожним твоїм рухом. Їх, правда, на відміну від собачого племени, не привернути ні ласкавим словом, ні обгризеними кістками, не вірять нікому й нічому, незалежні, самодостатні, готові захищати свою свободу з подиву гідною запеклістю. Ґуари (вони чомусь тут, у цих горах, де бере початок ріка Котаґвасі, дещо менші, ніж їхні побратими в низинах) часто підходили до моєї збитої з кривих поліле́пісових колод хатчини і здаля з хащ позирали чи то на мене, чи то на мій химерний дірявий капелюх з перами кондора, чи то на те, як я вправно чищу гриби своїм коротким гострим запоя́сником. Принаймні мені так здавалося. Дивилися, а потім безшумно щезали, як тіні. І, запевняю вас, якщо я і за чимось тужу тепер, полишивши ці прекрасні порослі здебільша травянистими пучками вівсяку-чилі́гуа, ковили-і́чу з вкрапленнями гігантських квітів перуанської валеріяни, а також каваху́ковими деревами гори із скелястими засніженими верхівками, то лише за ними, за ґуарами, яких я инакше не називав, як своїми любими кумпа́нами.



СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар