понеділок, 30 липня 2018 р.

31. ТІЛЬКИ ПОПІЛ (Життя вмлівіч)

 
          Прокинувшись, як завжди, на самому світанку, я вийшов з хати в сад. Те, що я побачив, було насправді. Втім, нічого особливого. Дерева, небо… Я дивився на все це і бачив усе це. Але щ́о це, я не знаю. В памяті моїй воно не залишило жодного знаку́. Тільки попіл. І описати те, що бачив, я не годен. Фальшива память. Фальшиві слова. 

                                   З-за старої берези
                                   майнула тінь –
                                   на болота полетіла
                                   сіра чапля.
                                   Неквапливо встає
                                   за вільшаником сонце –
                                   ряхтять розмаїттям барв
                                   краплини роси на траві.
                                   Нікого ніде.
                                   Вдалині
                                   серед буйної зелени вишень
                                   сіріє покрівля хати,
                                   де ніхто не живе.




32. І так буде завжди 
http://ua-human.blogspot.com/2018/08/32_6.html

СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар