четвер, 2 лютого 2017 р.

24. МОЯ ВІОЛЬОНЧЕЛЯ Й УСЕ ИНШЕ (Нотатки мого друга Т.Р.)

         
 
          Я навіть не памятаю, коли це зі мною було. Сорок чи й більше років тому? Та й чи було взагалі. Бо нема ні тої милої моєму серцю віольончелі, ні тих смішних круглих окулярів, яких я так встидався, ні цього попелястого костюма, пошитого з дорогого ґабардину в ательє Ша́йї, ні навіть мене, соромязливого, повного химер і фантазій молодого хлопця, що грав на віольончелю сонату Скарлатті ля мажор, боячись звести очі на тата й маму, які сиділи в кінці залі, не кажучи вже, щоб хоч крадькома зиркнути на свого вчителя музики, навіже́ного Марка Тетельмана, який у приступі шалу міг вперіщити смичком по голові… 
          Усе щезло наче в тумані. І тато, і мама відійшли у засвіти, спочатку раптово тато, потім тихо, без ремствувань мама... 
          Бідака Тетельман! Як я його боявся! Його уроки були для мене правдивими тортурами. Я й досі не знаю, що з ним сталося. Він просто зник, вийшов якогось дня з дому і не повернувся.
          Отож не зосталося нікого й нічого. Хіба що ця чорнобіла світлина... Як затаєний докір, без пояснень, без виправдань. Але і її я внезабарі викину. Навіщо вона мені? Що мені з того попелу, з того давно захололого згарища минулих днів? Тільки й лишилося по них, що пекучий щеміт, причини якого давно стерлися з памяти.


25. День, коли все скінчилося 
http://ua-human.blogspot.com/2017/02/22.html

СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ

 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар