четвер, 31 грудня 2015 р.

16. Я БАГАТО РОКІВ НЕ МАВ ВІД НЬОГО ВІСТКИ (Нотатки мого друга Т.Р.)

       Я вже багато років не мав від нього жодної вістки. Я навіть забув, що він колись існував. Я навіть не знаю, чи маю право називати його своїм другом, приятелем, знайомим. Та прикра сварка, яка сталася між нами колись давно у невеличкому містечку Пустомити за девятнадцять кілометрів від Львова, розділила нас і надовго вселила в моє серце печать гіркоти – такої неспога́даної, глибокої, пекучої. Ні, я не таю до нього ні зла, ні образи, і він теж, просто щось лягло між нами, і воно набагато могутніше за нас обидвох, всеосяжніше у своїй певності, міцніше у своїй незрушності, і з цим ні він, ні я не годні дати ради. 
       І ось сьогодні, 31 грудня напередодні Нового року Мусій Еспіна несподівано зателефонував мені. Він не сказав жодного слова вітання, бо для нас обох це давно вже пусте, а лише повідомив, що перебуває десь у Скелястих горах Канади, а тоді простудженим голосом прочитав ці поетичні рядки:

                                                 «Йому лягли сузір’я на долоні, 
                                                   і незліченні хлані холодів, 
                                                   нетлінні хлані в зоряному лоні 
                                                   являли безмір, він оволодів 
                                                   непізнаною тінню часоплину 
                                                   і пестив поза тінню часоплин, 
                                                   він пестив кожну зоряну краплину 
                                                   і поринав у сяєво краплин, 
                                                   туди, де не спогадувано жодні 
                                                   мализни, де всебільшання тече, 
                                                   і Однина прачорної безодні 
                                                   лягала на оголене плече».
                                                                                      Мойсей Фішбейн

17. Його остання просьба   
http://ua-human.blogspot.com/2016/01/blog-post_40.html

СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар