пʼятницю, 22 січня 2016 р.

17. ЙОГО ОСТАННЄ ПРОХАННЯ (Нотатки мого друга Т.Р.)

       Я знав його, часто бачив, коли приїжджав у село вже по смерті Серена. Він називався Вітько́ Шалай і просто замерз у хаті. Пізно вночі, коли надворі було мінус двадцять чотири, і в небі світив місяць-повня, прийшов пянючий додому і не запалив грубки. Його так і знайшли замерзлого. Він сидів скоцюрблений, поклавши руки й голову на стіл. Поряд лежала чвертка хліба, часничина, сіль і нерозкоркована фляшка горілки. Йому тільки-но добігло сорок два. Був нежонатий. Жив сам як палець. Пияцтво – це було його головне заняття. «Я хотів би, щоб і в могилі зі мною був бутель самогоняри!»-- казав він усім. Та хіба в селі щось тямлять щодо дотримання останньої волі небіжчика?! Отож поставили на Вітько́вій могилі хреста. І даремно!!! 

                                               Звела горілка мене в гріб, 
                                                неначе зайвий шмат утилю! 
                                                Замісць хреста півлітру ви б 
                                                мені вкопали на могилі! 
                                                Щоб веселіше я варився 
                                                в смолі з братами чоповими 
                                                й до вас вже більше не вертався 
                                                з ними!

                                                                   Перефразовано з вірша Миколи  Холодного

18. Це дивне Зосине щастя

http://ua-human.blogspot.com/2016/01/blog-post_95.html



СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ
 
 
                                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар