пʼятниця, 21 червня 2024 р.

58. ДЕЩО ПРО ШЕВЧЕНКА (Статті)

Мій Тарас Шевченко… Щоб відчувати, а, отже, й любити його поезію, воістину треба бути українцем природнім, так би мовити, кість від кости. Тільки тоді у серці забринять ті глибинні невидимі струни, яких так несхибно, з такою дивовижною легкістю і водночас з вражаючою потугою торкаються пальці нашого Кобзаря. Я не годен (хай би як старався!!!) хоч більш-менш утямливо охарактеризувати, що за особливі тони линуть з тих струн і чому вони так бентежливо хвилюють мене і моїх одноплемінців, байдуже прості вони люди чи високоосвічені. І мене зовсім не мучить, що в світі Шевченко мало кому цікавий. Бо що мені до того, що хтось там не наділений чуттями, якими обдаровано мене?! Тож подаючи добірку цих віршів, я насамперед апелюю до тої переважної більшости моїх співгромадян, серця яких, як і моє, резонує з Шевченковим словом. Певен, що сьогодні в день народин поета вельми доцільно ще раз і ще раз вслухатися в таїну його таких простих немудрованих поетичних рядків, і тим самим кріпитися на дусі в тяжкі часи, які переживає наша Вітчизна.

 

СЛОВНИК ВАЖКОЗРОЗУМІЛИХ СЛІВ

https://ua-human.blogspot.com/2019/01/blog-post_48.html

59. Дещо про Франка

https://ua-human.blogspot.com/2024/06/59.html


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар